پاورپوینت مزیت رقابتی در سطح بنگاه: مفهوم و تئوری
پاورپوینت مزیت رقابتی در سطح بنگاه: مفهوم و تئوری

پاورپوینت مزیت رقابتی در سطح بنگاه: مفهوم و تئوری

شامل 33
اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب :

مفهوم و تعریف مزیت رقابتی

رویکردی جدید: مزیت رقابتی پایدار

)Sustainable Competitive Advantage(

مزیت رقابتی پایدار

رویکردی جدید: مزیت رقابتی پایدار

تئوری های مزیت رقابتی

تئوری سازمان صنعتی(I/O)

(RBV) تئوری منبع مدار

منابع بنگاه

قابلیت ها

صلاحیت ها

(RBV) تئوری منبع مدار

تئوری شومپتر

ارتباط تئوری های مزیت رقابتی

نتیجه گیری


بخشی از متن فایل پاورپوینت:

مقدمه

  1. رقابت پذیری بین المللی(IC) برای تمامی کشورها حائز اهمیت است، چون هر کشور حداقل در بلند مدت باید بتواند با فروش محصولات خود در بازارهای بین المللی، هزینه های وارداتش را به منظور دستیابی به وضعیت پایدار اقتصادی تامین کند.
  2. رقابت پذیری بین المللی را می توان به عنوان توانایی بنگاه، بخش یا کشور برای عرضه کالا و خدمات با قیمت بالقوه رقابتی که حداقل، در بردارنده هزینه فرصت منابع مورد استفاده باشد، تعریف کرد(فری بیرن،1986)


تئوری های مزیت رقابتی اساسا در سطح بنگاه ارائه شده اند، ولی این تئوری ها قابل تعمیم به سطوح صنعت و کشور نیز می باشند. آنچه موجب تمایز مزیت رقابتی در سطوح بنگاه و صنعت می شود عمدتا مربوط به عوامل ایجاد کننده مزیت است.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

sadeghi1_1682361101_60102_2413_1140.zip0.96 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 16,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت