آخرین محصولات

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ)

پاورپوینت درس هشتم عربی نهم گفت و گو میان زائر و راننده تاکسی

پاورپوینت درس هفتم عربی نهم درس نتیجه تلاش ، ثَمَرَةُ الْجِدِّ

پاورپوینت درس چهارم آمادگی دفاعی پایه نهم بسیج مدرسه عشق

پاورپوینت درس ششم عربی نهم تَغْييرُ الْحَياةِ (تغییر زندگی)
پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري

پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري
شامل 26 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب :
بيانات معظم له
وضعيت قوانين و مقررات موجود
بررسي تجارب ساير کشورها
زمينه سازي جذب و نگهداري نيروهاي متخصص در استانهاي کمتر توسعه يافته و مناطق محروم
تعادل بين زندگي و کار
رعايت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمات
سيستم حقوق و دستمزد ايالت تگزاس
سيستم جبران خدمت دانشگاه ويرجينيا
ساختار حقوق و گروههاي پرداخت ويرجينيا
نظام ملي سلامت انگليس
NHS دلايل و معيارهاي عادلانه بودن سيستم پرداخت
NHS توجه به عملکرد در سيستم پرداخت
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
- در راستاي سياستهاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري و عملياتي نمودن آنها، بررسي و تحليل بسترها و زمينه هاي موجود اجراي سياستها و کاستيها و شکافهاي وضعيت موجود با موارد ابلاغي ضروري مي باشد.
- بيانات معظم له
- 1- نهادينه سازي فرهنگ سازماني مبتني بر ارزش هاي اسلامي و کرامت انساني و ارج نهادن به سرمايه هاي انساني و اجتماعي.
۲- عدالت محوري در جذب، تداوم خدمت و ارتقاي منابع انساني.
۳- بهبود معيارها و روزآمدي روشهاي گزينش منابع انساني به منظور جذب نيروي انساني توانمند، متعهد و شايسته و پرهيز از تنگ نظري ها و نگرشهاي سليقه اي وغيرحرفه اي.
۴- دانش گرايي و شايسته سالاري مبتني بر اخلاق اسلامي در نصب و ارتقاي مديران.
۵- ايجاد زمينه رشد معنوي منابع انساني و بهسازي و ارتقاي سطح دانش، تخصص و مهارتهاي آنان.
۶- رعايت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمات با تأکيد بر عملکرد، توانمندي، جايگاه و ويژگيهاي شغل و شاغل و تأمين حداقل معيشت با توجه به شرايط اقتصادي و اجتماعي.
۷- زمينه سازي جذب و نگهداري نيروهاي متخصص در استانهاي کمتر توسعه يافته و مناطق محروم.
۸- حفظ کرامت و عزت و تأمين معيشت بازنشستگان و مستمري بگيران و بهره گيري از نظرات و تجارب مفيد آنها.
۹- توجه به استحکام خانواده و ايجاد تعادل بين کار و زندگي افراد در نظام اداري.
۱۰- چابک سازي، متناسب سازي و منطقي ساختن تشکيلات نظام اداري در جهت تحقق اهداف چشم انداز.
۱۱- انعطاف پذيري و عدم تمرکز اداري و سازماني با رويکرد افزايش اثربخشي، سرعت و کيفيت خدمات کشوري.
۱۲- توجه به اثربخشي و کارآيي در فرآيندها و روشهاي اداري به منظور تسريع و تسهيل در ارائه خدمات کشوري - 13- عدالت محوري، شفافيت و روزآمدي در تنظيم و تنقيح قوانين و مقررات اداري.
۱۴- کل نگري، همسوسازي، هماهنگي و تعامل اثربخش دستگاههاي اداري به منظور تحقق اهداف فرابخشي و چشم انداز.
- 1- نهادينه سازي فرهنگ سازماني مبتني بر ارزش هاي اسلامي و کرامت انساني و ارج نهادن به سرمايه هاي انساني و اجتماعي.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
s nezam edari_1682343602_60091_2413_1298.zip0.20 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت