آخرین محصولات
پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي
پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي
شامل13 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب :
مفهوم رسانه اجتماعي
تاريخ كوتاه تولد رسانههاي اجتماعي
طبقه بندي ششگانه رسانه اجتماعي
كدام نظريهها و مدلها؟
امكانات و تكنولوژيهاي رسانههاي اجتماعي
سطوح دوسويهگي
نقطه تلاقي ارتباط و کنترل
مولفههاي سازنده نقطه تلاقي
ساختاري با 15 روند
یک نمونه
برخي انتقادات:
برخي فرصتها:
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
- هنوز فيل مولوي است در همه جا: you-just-don’t-get-it
- هنوز يك طيف معنايي است بين رسانه و اجتماع و اگر از سويه رسانه به آن نگاه كنيد خيلي حرفها ميتوان زد و اگر از سويه اجتماع به آن بنگريد؛ بازهم خيلي حرفهاي ديگر ميتوان زد.
- من بر اين باورم كه هم متخصصان عرصه مطالعات رسانهاي و ارتباطات جمعي و هم جامعهشناسان و هم خيليهاي ديگر در اين معنا سازي ذيمدخل هستند و فقط بايد با حوصله به حرفهاي هم گوش كنند و به ديالوگ باور داشته باشند
- البته عدهاي هم هستند كه اصرار به تصويب يك تعريف فوري چه از خود رسانه اجتماعي دارند و چه از برند زدن بر رسانههاي اجتماعي موجود.
- براي جلو رفتن يك تعريف زير ساختي مورد توافق اين است: رسانه اجتماعي؛ فرمت است؛ اپليكيشن وب پايه (وب 2) است كه همه جا حاضر و هميشه در دسترس است و امكان دوسويهگي را براي تبادل ديتا از نوع محتواي توليد شده توسط كاربر بين افراد و جوامع از كوچك تا بزرگ فراهم ميسازد.
- دو اصطلاح همزاد رسانههاي اجتماعي:
- محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC: user-generated content)
- رسانه توليد شده توسط مصرف كننده (CGM: consumer-generated media)
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
resanehaye ejtemaii_1682335542_60032_2413_1588.zip0.58 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 16,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت