آخرین محصولات

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ)

پاورپوینت درس هشتم عربی نهم گفت و گو میان زائر و راننده تاکسی

پاورپوینت درس هفتم عربی نهم درس نتیجه تلاش ، ثَمَرَةُ الْجِدِّ

پاورپوینت درس چهارم آمادگی دفاعی پایه نهم بسیج مدرسه عشق

پاورپوینت درس ششم عربی نهم تَغْييرُ الْحَياةِ (تغییر زندگی)
پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي

پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي
شامل13 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب :
مفهوم رسانه اجتماعي
تاريخ كوتاه تولد رسانههاي اجتماعي
طبقه بندي ششگانه رسانه اجتماعي
كدام نظريهها و مدلها؟
امكانات و تكنولوژيهاي رسانههاي اجتماعي
سطوح دوسويهگي
نقطه تلاقي ارتباط و کنترل
مولفههاي سازنده نقطه تلاقي
ساختاري با 15 روند
یک نمونه
برخي انتقادات:
برخي فرصتها:
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
- هنوز فيل مولوي است در همه جا: you-just-don’t-get-it
- هنوز يك طيف معنايي است بين رسانه و اجتماع و اگر از سويه رسانه به آن نگاه كنيد خيلي حرفها ميتوان زد و اگر از سويه اجتماع به آن بنگريد؛ بازهم خيلي حرفهاي ديگر ميتوان زد.
- من بر اين باورم كه هم متخصصان عرصه مطالعات رسانهاي و ارتباطات جمعي و هم جامعهشناسان و هم خيليهاي ديگر در اين معنا سازي ذيمدخل هستند و فقط بايد با حوصله به حرفهاي هم گوش كنند و به ديالوگ باور داشته باشند
- البته عدهاي هم هستند كه اصرار به تصويب يك تعريف فوري چه از خود رسانه اجتماعي دارند و چه از برند زدن بر رسانههاي اجتماعي موجود.
- براي جلو رفتن يك تعريف زير ساختي مورد توافق اين است: رسانه اجتماعي؛ فرمت است؛ اپليكيشن وب پايه (وب 2) است كه همه جا حاضر و هميشه در دسترس است و امكان دوسويهگي را براي تبادل ديتا از نوع محتواي توليد شده توسط كاربر بين افراد و جوامع از كوچك تا بزرگ فراهم ميسازد.
- دو اصطلاح همزاد رسانههاي اجتماعي:
- محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC: user-generated content)
- رسانه توليد شده توسط مصرف كننده (CGM: consumer-generated media)
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید
resanehaye ejtemaii_1682335542_60032_2413_1588.zip0.58 MB |
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد
دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان
پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت