توضیحات :
فایل word شامل 22 صفحه تمام قواعد رعایت شده است
بخشی از متن :
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر کارایی کارکنان کارکنان شرکت ملی حفاری ایران میباشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردي و از لحاظ روش تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی(زمینه یابی) است که جهت جمعآوري اطلاعات مورد نیاز براي تدوین پیشینه تحقیق و مبانی نظري آن از روش کتابخانهای استفاده گردیده است. جامعهی آماری این پژوهش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است،. در تحلیل داده ها نیز از ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون چند متغیره بهره گرفته شد. با تایید فرضیه های مورد آزمون، یافته های پژوهش نشان می دهد بطور کلی نظام جیران خدمات بر کارایی کارکنان و مولفه های آن تساوی،همسوسی،سرعت در کار و استفاده از امکانات تاثیر دارد.
فهرست مطالب :
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر کارایی کارکنان کارکنان شرکت ملی حفاری ایران میباشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردي و از لحاظ روش تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی(زمینه یابی) است که جهت جمعآوري اطلاعات مورد نیاز براي تدوین پیشینه تحقیق و مبانی نظري آن از روش کتابخانهای استفاده گردیده است. جامعهی آماری این پژوهش کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است،. در تحلیل داده ها نیز از ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون چند متغیره بهره گرفته شد. با تایید فرضیه های مورد آزمون، یافته های پژوهش نشان می دهد بطور کلی نظام جیران خدمات بر کارایی کارکنان و مولفه های آن تساوی،همسوسی،سرعت در کار و استفاده از امکانات تاثیر دارد.
مقدمه
مبانی نظری
اهداف نظام جبران خدمات و چگونگي دستيابي به آنها
کارایی
عوامل ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﻛﺎرآﻳﻲ
ﻓﺮاﮔﻴﺮي ﭘﺪﻳﺪه ﻛﺎرآﻳﻲ
پیشینه پژوهش
فرضیه اصلی
فرضیه های فرعی:
یافته های پژوهش
نتیجه گیری
منابع
نظام_جبران_خدمات_بر_کارایی_کارکنان_1546670722_3339_2413_1291.zip0.17 MB |