پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري
پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري

پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري

شامل 26 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب :

بيانات معظم له

وضعيت قوانين و مقررات موجود

بررسي تجارب ساير کشورها

زمينه سازي جذب و نگهداري نيروهاي متخصص در استانهاي کمتر توسعه يافته و مناطق محروم

تعادل بين زندگي و کار

رعايت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمات

سيستم حقوق و دستمزد ايالت تگزاس

سيستم جبران خدمت دانشگاه ويرجينيا

ساختار حقوق و گروههاي پرداخت ويرجينيا

نظام ملي سلامت انگليس

NHS دلايل و معيارهاي عادلانه بودن سيستم پرداخت

NHS توجه به عملکرد در سيستم پرداخت

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

  • در راستاي سياستهاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري و عملياتي نمودن آنها، بررسي و تحليل بسترها و زمينه هاي موجود اجراي سياستها و کاستيها و شکافهاي وضعيت موجود با موارد ابلاغي ضروري مي باشد.
  • بيانات معظم له
    • 1- نهادينه سازي فرهنگ سازماني مبتني بر ارزش هاي اسلامي و کرامت انساني و ارج نهادن به سرمايه هاي انساني و اجتماعي.
      ۲- عدالت محوري در جذب، تداوم خدمت و ارتقاي منابع انساني.
      ۳- بهبود معيارها و روزآمدي روشهاي گزينش منابع انساني به منظور جذب نيروي انساني توانمند، متعهد و شايسته و پرهيز از تنگ نظري ها و نگرشهاي سليقه اي وغيرحرفه اي.
      ۴- دانش گرايي و شايسته سالاري مبتني بر اخلاق اسلامي در نصب و ارتقاي مديران.
      ۵- ايجاد زمينه رشد معنوي منابع انساني و بهسازي و ارتقاي سطح دانش، تخصص و مهارتهاي آنان.
      ۶- رعايت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمات با تأکيد بر عملکرد، توانمندي، جايگاه و ويژگيهاي شغل و شاغل و تأمين حداقل معيشت با توجه به شرايط اقتصادي و اجتماعي.
      ۷- زمينه سازي جذب و نگهداري نيروهاي متخصص در استانهاي کمتر توسعه يافته و مناطق محروم.
      ۸- حفظ کرامت و عزت و تأمين معيشت بازنشستگان و مستمري بگيران و بهره گيري از نظرات و تجارب مفيد آنها.
      ۹- توجه به استحکام خانواده و ايجاد تعادل بين کار و زندگي افراد در نظام اداري.
      ۱۰- چابک سازي، متناسب سازي و منطقي ساختن تشکيلات نظام اداري در جهت تحقق اهداف چشم انداز.
      ۱۱- انعطاف پذيري و عدم تمرکز اداري و سازماني با رويکرد افزايش اثربخشي، سرعت و کيفيت خدمات کشوري.
      ۱۲- توجه به اثربخشي و کارآيي در فرآيندها و روشهاي اداري به منظور تسريع و تسهيل در ارائه خدمات کشوري
    • 13- عدالت محوري، شفافيت و روزآمدي در تنظيم و تنقيح قوانين و مقررات اداري.
      ۱۴- کل نگري، همسوسازي، هماهنگي و تعامل اثربخش دستگاههاي اداري به منظور تحقق اهداف فرابخشي و چشم انداز.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

s nezam edari_1682343602_60091_2413_1298.zip0.20 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 16,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت