پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي
پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي

پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعي

شامل13 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب :

مفهوم رسانه اجتماعي

تاريخ كوتاه تولد رسانه‌هاي اجتماعي

طبقه بندي ششگانه رسانه اجتماعي

كدام نظريه‌ها و مدل‌ها؟

امكانات و تكنولوژي‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي

سطوح دوسويه‌گي

نقطه تلاقي ارتباط و کنترل

مولفه‌هاي سازنده نقطه تلاقي

ساختاري با 15 روند

یک نمونه

برخي انتقادات:

برخي فرصت‌ها:

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

  • هنوز فيل مولوي است در همه جا: you-just-don’t-get-it
  • هنوز يك طيف معنايي است بين رسانه و اجتماع و اگر از سويه رسانه به آن نگاه كنيد خيلي حرف‌ها مي‌توان زد و اگر از سويه اجتماع به آن بنگريد؛ بازهم خيلي حرف‌هاي ديگر مي‌توان زد.
  • من بر اين باورم كه هم متخصصان عرصه مطالعات رسانه‌اي و ارتباطات جمعي و هم جامعه‌شناسان و هم خيلي‌هاي ديگر در اين معنا سازي ذيمدخل هستند و فقط بايد با حوصله به حرف‌هاي هم گوش كنند و به ديالوگ باور داشته باشند
  • البته عده‌اي هم هستند كه اصرار به تصويب يك تعريف فوري چه از خود رسانه اجتماعي دارند و چه از برند زدن بر رسانه‌هاي اجتماعي موجود.
  • براي جلو رفتن يك تعريف زير ساختي مورد توافق اين است: رسانه اجتماعي؛ فرمت است؛ اپليكيشن وب پايه (وب 2) است كه همه جا حاضر و هميشه در دسترس است و امكان دوسويه‌گي را براي تبادل ديتا از نوع محتواي توليد شده توسط كاربر بين افراد و جوامع از كوچك تا بزرگ فراهم مي‌سازد.
  • دو اصطلاح همزاد رسانه‌هاي اجتماعي:
  • محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC: user-generated content)
  • رسانه توليد شده توسط مصرف كننده (CGM: consumer-generated media)
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

resanehaye ejtemaii_1682335542_60032_2413_1588.zip0.58 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 16,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت