مقاله بررسی عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند سامسونگ به صورت word
دارای 29 صفحه
فرمت فایل docx
نمام قواعد نگارشی رعایت شده است
فهرست مطالب :
تحقیق
ج- بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبههاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :
د - اهمیت و ضرورت انجام تحقيق:
پیشینه تحقیقات انجام شده در مورد متغیر عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان در داخل
ه- مرور ادبیات و سوابق مربوطه (بيان مختصر پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل و خارج کشور پيرامون موضوع تحقیق و نتايج آنها و مرور ادبیات و چارچوب نظري تحقیق):
پیشینه تحقیقات انجام شده در مورد متغیر عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان در خارج
پیشینه تحقیقات انجام شده در مورد متغیر ارزش ویژه برند در داخل
بخش اول: مفاهیم مرتبط با عوامل روانی دررفتار مصرف کنندگان
مروری بر ادبیات
رفتار مصرف کننده
نكات كليدي رفتار مصرف كننده
ديدگاه هاي مطالعاتي رفتار مصرف كننده
پیشینه تحقیقات انجام شده در مورد متغیر ارزش ویژه برند در خارج
عوامل مؤثر در رفتار مصرف كننده
الف) عوامل فرهنگى
ب) عوامل اجتماعى
ج) عوامل شخصى
باورها و عقاید
د) عوامل روانى
مدل مفهومی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند مبتنی برمشتری
ادراک
یادگیری
انگیزه
ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر
ط- سؤالات تحقیق:
چارچوب نظری تحقیق
ی- فرضيههاي تحقیق:
ک- تعريف واژهها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
رفتار مصرف کننده
عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان
باورها و عقاید
و – جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق:
ز- اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي):
ادراک
یادگیری
انگیزه
ارزش ویژه برند
1- وفاداری به برند
2- کیفیت ادراک شده
3- آگاهی از برند
5-روش شناسی تحقیق:
4- تداعی، همخوانی برند
عوال روانی در رفتار مصرف کنندگان
منابع فارسی
هـ - روشها و ابزار تجزيه و تحليل دادهها :
منابع انگلیسی
6- استفاده از امكانات آزمايشگاهي واحد:
samsung_1545799141_15271_2413_1409.zip0.39 MB |